Lukk meny
  • 26.04.2016
  • fjellheisen

Hei!

Siden det var så fint vær i dag, dro jeg opp på fjellheisen for å se etter at de pusset opp. For dere som ikke vet, så er fjellheisen gondoler som går 700-800 meter opp på fjellet hvor de har cafè og veranda hvor man har utsikt over hele Tromsø. Utrolig fint å stå og se utover byen når solen skinner, ingen steder er finere enn hjembyen min når været er på sitt beste. Utsikten fra fjellheisen er også en veldig god plass for å se nordlyset skikkelig når det lyser opp himmelen. Det ble iallefall veldig bra etter de pusset opp, så jeg anbefaler alle som besøker Tromsø til å ta seg en tur opp dit.

Nå har jeg akkurat fått satt meg ned. Har brukt et par timer på å rydde og vaske litt, blant annet hadde jeg glemt en Pepsi-boks i fryseren så den hadde jo eksplodert utover alt. Har også klart å pakke ut kofferten etter Amsterdam-turen, kun en uke etter hjemkomsten. Det må være ny rekord for meg, normalt lever jeg meg ut av kofferten - noe som kan ta mange, mange uker. Haha!

• 26.04.2016 23:47
  • 35 kommentarer
  • 24.04.2016
  • sunday funday

Hei!

Sykt deilig å våkne opp i dag uthvilt. I går lå jeg bare helt utslått på sofaen etter jobb. Det var nemlig stappfulle lister på jobb, så jeg sto 8 timer i strekk og jobbet. Det tar på både energien og kroppen å stå så lenge, og det er ganske kjipt når hele lørdagskvelden blir ødelagt fordi du er for sliten til å gjøre noe som helst etter jobb. I dag har jeg vært sammen med Meline, noe som ikke skjer så alt for ofte. Det er derimot veldig koselig når vi først tilbringer litt tid med hverandre og får pratet litt shit. Vi har bestemt oss for å begynne å trene på samme treningssenter - det hjelper veldig på å ha noen til motivere seg. Vi begge er også veldig enige med at vi ikke vil trene oss ihjel 5 dager i uken, så jeg tror det kommer til å gå veldig bra.

Meline har alltid vært den som har hjulpet meg mest med tanke på bloggen, så i dag dro vi og tok noen outfitbilder ute til en forandring. Det er litt kjedelig med den samme hvite døra i bakgrunnen hver jævla gang, haha. Så glad for at jeg har en venninne som faktisk engasjerer seg i bloggen og vil hjelpe meg ♥ Nå skal jeg se et par episoder med PLL før jeg tar kvelden, sovepartneren min er på jobb så da må man underholde seg selv..

sko og hvit genser junkyard // hettegenser black bananas // bukse river island // caps h&m

• 24.04.2016 23:36
  • 16 kommentarer
  • 22.04.2016
  • Mine kjøp
  • innkjøp fra amsterdam

Hei!

Her kommer innkjøpene mine fra Amsterdam. Beklager dårlige bilder, men speilrefleksen ville ikke samarbeide i dag så mange av bildene ble litt uklare og det er kanskje vanskelig å se helt hvordan de sorte plaggene ser ut. Dere får heller se bedre bilder når jeg har på meg det i antrekk og får tatt bilder ute i lys. Har skrevet hvor alt er fra under bildene. Som sagt så var prisene så og si tilsvarende norske priser, kronen står jo så dårlig så alt er dyrere for oss nå i forhold til for noen år siden. Jeg er iallefall fornøyd med alle innkjøpene, denne gangen har jeg bare kjøpt ting jeg vet jeg blir å bruke. Ellers når jeg har vært på ferie og shoppet, så har jeg bare røsket med meg alt jeg syns var fint og det meste ligger vel enda ubrukt i skapet hehe.

Long-tee fra Forever21 og cardigan fra New Yorker

Tee fra en random shop, merke DJ White

Skjørt fra Bershka, vest fra New Yorker

Hoodie fra random shop, merke Black Bananas(?), bukse fra River Island

Cardigan i hvit og sort fra en jallabutikk

Hoodie fra Forever21, kjole fra New Yorker

Toalettmapper og solbriller fra Forever21, sko fra en jallashop.

• 22.04.2016 23:46
  • Mine kjøp
  • 47 kommentarer
  • 20.04.2016
  • back home

Hei!

Endelig tilbake, hjem kjære hjem. Borte bra - hjemme best, er det ikke det man sir? Dagene i Amsterdam fløy unna, turen var absolutt vellykket og jeg storkoste meg sammen med jentene. Det ble mye god mat iallefall, blant annet nutellapannekaker og vafler. Jeg skal skrive et mer detaljert innlegg om turen etterhvert når jeg orker å sette meg ned med det. Tenk at vi reiste hjem dagen før 4/20, fra Amsterdam liksom - hallooo? Neida, haha. Nå er det tilbake til hverdagen med jobb og plikter; som f.eks. vaske klær, betale regninger og sånne ting ingen liker å gjøre. Ellers har jeg gjort lite siden jeg kom hjem. Var hos legen i dag og tok litt blodprøver for å finne ut av hva den jævla feberen jeg får hver kveld skyldes, så håper at jeg får noe svar på det. Også har jeg vært på jobb, så klart.

Jeg fikk også shoppet litt, men det tok ikke helt av siden prisene var tilnærmet norske priser. Om dere er interessert kan jeg gjøre et innlegg meg innkjøpene mine fra turen?

meg og trudepus

• 20.04.2016 23:11
  • 13 kommentarer
  • 16.04.2016
  • 7 timer shopping

Hei!

Gjett om vi er en gjeng med slitne jenter på hotellet nå. Vi har trasket rundt siden klokken 11 i morrest, og kom ikke tilbake på hotellet før klokken 8. Først tok vi trikken til Dam Square og gikk et lite stykke for å finne oss en plass å spise frokost. Vi har ikke kjøpt med frokost på hotellet, siden det var realtivt dyrt. De skulle ha 22 euro per dag per person for frokost, så da fant vi ut at vi heller kunne prøve ut litt forskjellige steder i byen og få det til halve prisen. Etter frokosten delte vi oss og gikk rundt og shoppet. Vi er jo 6 personer, og skulle alle gått sammen hadde det blitt mye venting og da hadde vi neppe rukket gjennom mange butikkene før det stengte. Jeg fikk kjøpt meg en del klær, og det meste jeg kjøpte var faktisk svart (takk til kleskoden på jobb for det). Hadde så vondt i armene på slutten etter å ha bært på veske og poser i timesvis, så det var godt å komme tilbake.

Nå skal vi bare slappe litt av før vi hiver på oss finstasen og drar innover til byen igjen. Har hørt at Escape er bra, så vi tenker å sjekke det ut i kveld.

Frokosten min i dag. Jeg bestilte kyllingssandwich, men fikk så klart ikke med meg at den var supersterk med chilisaus.

Tøffinger på trikken ;)

Måtte selvfølgelig ta oss en pause midt i shoppingen og få oss en nydelig belgisk vaffel med nutella. Yummy ♥