go hard or go home

Hei!

Nå har jeg… vært på trening. I dag var det armene som sto i fokus, og gjett om jeg kjenner det.. Får litt angst av å skrive om trening siden det har blitt en del blogging om akkurat det i det siste, men nå tenkte jeg og ta en spørsmålsrunde relatert til treningen min – svarer på det i morgen. Så du kan spørre om alt du lurer på om trening, ikke om meg som person osv. Nå skal jeg legge meg, for jeg er faktisk sinnsykt trøtt. 

 
jada i know, så syyyyykt sterk at du blir målløs – right? 

211 kommentarer
    1. Synes det er bra du blogger om trening egentlig, du er jo et forbilde for maange mennesker, og da vil jo sikkert mange andre trene pga du gjør det, så jeg synes det er greit å lese om jeg :)<33

    2. hva trener du?
      hva er best for å få en perfekt rumpe?
      hva er målet ditt med treningen?
      hvor lenge har du tenkt å holde på med treningen?
      hvor mye tar du i benkpress?
      tar du situps og sånne ting?
      håper du svarer 😉

    3. Lise: Jeg vet da det, men min mening er at therese er ekkelt tynn fra før av, og vil hun ha muskler så vil hun vel det, men det hjelper jo ikke på at hun vil legge på seg, og muskler hjelper jo ikke mye på?;)

    4. Ønsker du å gå ned i vekt/bli tynnere?
      Hvor mange ganger har du trent til nå, og hvor ofte tenker du å trene framover (hvor mange ganger i uka)? 🙂 Flinka, btw!

    5. Kan du lage et treninsprogram og legge det ut?
      Hva er din motivasjon til trening?
      Hvilken musikk liker du å høre på?
      Kunne du ha laget et motivasjons innlegg?
      Liker du å trene alene eller med noen?

    6. -hvor trener du?
      – hvor ofte trener du i uka?
      – hva er den hardeste treningen du noen gang har gjort!?
      -beste trenekompis?
      -hvorfor begynte du å trene? Du er så slank og fin alerede:-)
      -noe du har lyst til å oppnå med treninga di?
      Kan du ta dette på video?

    7. Jeg har litt strekkmerker på beina, vet du om det går bort av å trene og bli tynnere. Blir litt vanskelig og gå i korte shortser, skjørt og kjoler når det er sånn. Håper du svarer.
      Jeg er ikke gammel nok til treningssenter, vet du om måter å trene mage så den blir MYE flatere? Er 13 og veier 72 kg liksom.. kan du hjelpe?? 🙁 Sliter med dette i hverdagen.. 🙁

    8. Tips til øvelser som trener nedre del av magen? Liksom den lille delen under navlen om du skjønner.
      Hvor mange dager i uken trener du?
      Lykke til med treningen! Trener selv, er så deilig 🙂

    9. ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!! ELSKER HÅRET DITT!!
      Så det store 100 dollar spørsmålet: Hvor lenge har du tenkt å trene?

    10. Hvorfor startet du å trene?
      Hva er målet ditt?
      Er du fornøyd med deg selv?
      Hvor trener du?

    11. Hei<3
      Er du ikke redd får at all den treningen skal ødelegge at du ikke får lagt på deg, har du tenkt mye på det?
      Spiser du mye, mer eller mindre nå som du trener ?

    12. -har du noen tips for flatere mage og finere rumpe?
      -hva er det du prøver å oppnå med treningen?
      digger bloggen din!

    13. Hvordan får man sprettrumpe/større rumpe?
      Hva er det du vil oppnå med treningen?
      Hvordan skal man trene for å få en tynn midje?
      Hvordan bestemte du deg plutselig til å begynne å trene? Ble du oppfordret til det eller fikk du plutselig motivasjon?
      Jogger du ute, alene blant folk?

    14. Er det lurt å bruke BH under sportsBH?
      hva trener du mest ?
      Har du noen tips til å få finere mage til sommer ( alså egentrening ikke treningsstudio)
      bør vi spise sunt når vi trener eller hva ? 😀
      takk på forhond ;* <3

    15. Her var det mange stakkarslige spørsmål.. For å få flat/ markert mage må du ha gode gener+ lav fettprosent. Punkttrening nytter ikke. Hvis du tar 100 situps får du bra utholdenhet når det kommer til denne øvelsen, men for å bygge muskler må du ha tung belastning noe som da fører til få reps. 6-8 reps er ofte nok, men du må gjøre en øvelse eller ha belastning som da gjør at du ikke klarer den 7 eller 9 repetisjoner ..

    16. Kan du vise noen øvelser for å få stam rumpe og lår? Og de øvelsene som gir raskest resultat for å få flat mage?

    17. Hør her idioter, hun trener vell mest for og bli sterk og få muskler 😉 ikke får og slanke seg. Just sayin.

    18. til dere som ikke skjønner det så blir man ikke nødvendigvis tynnere av å trenge, man får god helse og bygger opp muskler og strammer inn kroppen.
      Hva trener du? og hvor mye koster det i mnd? føler du deg trøttere når du har trenet en hel dag og legger deg igjen?

    19. For de som er så dumme og ikke vet at muskler veier mer en ingenting og fett 🙂
      – hvor lenge trener du? 😀

    20. Hvordan få flatere mage?
      Hvordan få finere rompe, ikke hengerumpe altså? ( kan du vise/forklare noen øvelser?)
      Synes du jeg er feit hvis jeg veier 44 kg, er 1,58 høy, 13 år, siden du er så tynn?
      :))

    21. Malin: hun blir ikke tynnere enn det hun er når hun trener, hun får muskler og det er like lett å legge på seg mens man trener enn når man ikkeee 😉 så sjekk fakta før du snakker
      (dette vet jeg fordi jeg er idrettsutøver)

    22. Til dere som spør Therese om hvorfor hun trener når hun vil gå opp i vekt. Om hun trener, spiser mye proteiner og får muskler rett og slett går man opp i vekt. Det sier jo seg selv. Altså, jeg tror har veldig lik forbrenning som tcmn, spiser mye søppelmat, men går ikke opp i vekt. Folk som hr det sånn legger som oftest ikke på seg av fett, men av proteiner og muskel- og styrketrening. Hvem vil legge på seg for å få fleskemage? Dette er den sunneste måten å gå opp i vekt på:)

    23. Kan du vise noen øvelser som hjelper for og få tynnere lår ?
      Og noen øvelser for og får og få vekk håndtakene rund nedre del av mage?
      (istede for og vise kan du si noen bra øvelser for det) 🙂

    24. Har du noen tips til hvordan man kan trene middjen? Er veldig godt trent og har mye muskler, men det gjør også at middjen min ser litt firkantig ut, noen tips? 😀

    25. Du ser ut som en ribba kylling. Du må nok proppe i deg tonnevis med anabole steroider om det skal være noe håp for deg..

    26. vet det kanskje ikke har noe med trening aa gjøre. men spør likevel. bruker du push-up bh under sportbhen? det kan umulig være naturlig,med mindre du har noen jævlige push-up under. ikke for aa kritisere, men hvorfor gjør du det?

    27. Heisann !!
      Jeg har nett begynt på treningstudie. Er en herlig følelse etter man har fått vert litt i bevegelse. Synst det er utrolig koslig å lese hvordan topp bloggerene holder seg i form.
      -Jeg lurer litt på hvordan man trener magen spesefikt ?
      -Hadde vert kos vist du fortalte litt hvordan akkuratt du trener, og hvorfor du trener (stramme opp, få muskler osv) ?
      -Helen

    28. Du har bra kropp som sikkert mangen er misunnlig på! Det er ganske tydelig da, når det er folk som ikke skjønner hvorfor du trener. :p Altså man kan jo være tynn å sånn å ikke være fornøyd, litt markerte muskler på jenter er jo så digg! Ser kjempe bra ut. Misunner deg for at du gidder å trene! Du er flink!
      Lurte på om du har noen tips til hvordan man kan trene mage, rumpe, lår hjemme?
      Har funnet en del ting på nette, men faen, det funker ikke for nybegynner ass. 😛 Haha!

    29. Lurer på hvordan du får motivasjon. Vet det med bedre kropp, ned i vekt og alt det der men jeg får meg bare aldri ned på treningsstudioet .. er vel kanskje bare for lat?

    30. Hva er det som fikk deg til å begynne å trene?
      Hva er grunnene dine for å trene? (Hva vil du oppnå?/Hva er dine mål?)
      Hva gir deg inspirasjon til å trene?

    31. går du på barbiedopet? vet det ikke hadde noe med treningspørsmålsrunden din å gjøre, så du trenger ikke å svare på det i den. men synes du kan svare på det i det minste. du har fortalt at du leser alle kommentarene dine, og dette har jeg og sikkert flere spurt om før, så det sier vel seg selv at du går på det da, siden du ikke svarer? 🙂

    32. herregud, “vulva” der oppe. kan ikke du bare holde kjeftn din igjen? jævla hurpe
      vet du om noen øvelsa for å få flatere mage, strammere lår å rumpe? 🙂
      du har så sinnsykt fin kropp, heldige deg! <3

    33. Klarer du å løfte skviden når den er i triangelposisjon??
      Kan du øpse med squaten med rundjern rundt??
      Klarer du å skvise sidelengs om du paraleler press på beina??

    34. Hvordan trener du?
      Hvor trener du?
      Kan du lage en Shapelink-bruker (elns), hvor du legger ut treningsøktene, resultatene osv?
      Hvofor bestemte du deg for å begynne?
      Hvilken karakter har du i kroppsøving, gym?
      Hvor mange pushups og situps klarer du å ta?
      Hvor mange ganger trener du i uka?
      Sorry hvis det ble litt mange, men det er vel det du var ute etter? Er ganske interessert i trening og kosthold (okei, ikke kosthold…), og har også tenkt på å bli litt flinkere til å trene. Du inspirerer, så stå på! 🙂

    35. hvor lenge trener du, da du trener sånn ca? 🙂
      har du noe tips til trening som kan hjelpe å få tynnere lår og legger, eller noe metode i det hele tatt? I need it…
      bruker du å jogge/løpe/gå på tredemølle?

    36. Hvordan få flatere mage?:)
      Mindre rumpe?:)
      Mindre lår?:)
      Mindre arm-flesk(eller hva jeg skal si)?:)(fra skulder til albue^^)

    37. Du er så syykt peen ♥ !!
      Spørsmål ja ..
      Hva er det du liker og gjøre mest på treninga ?
      Hva er treningstipset ditt ?
      Jaa .. That’s it !!
      Håper du kan svare :’)

    38. har du noen tips eller noe til å trene mage? som vi kan gjøre hjemme liksom, å ikke ut på studio ?:)
      HADDE HJULPET MYE

    39. hva er best for å få en perfekt rumpe?
      Hvordan få fin, og flatere mage, uten å gå, på treningsstudio,?

    40. Hvor lenge trener du? Og trener du kondisjon også eller fokusserer du på styrke?
      Du er kjenpe flink, stå på:-)

    41. skal du ha den headern med lyst hår? når du har mørkere hår?
      men den headern er fin nå å da :)♥

    42. Hei Therese, elsker bloggen din!
      Jeg lurte på om du hadde noen tips til hvordan man kan få slankere lår?
      Klarer du å ta strake push-ups?
      -Tusen takk hvis du svarer:)

    43. Du burde ha på deg en overdel som puster i stedet for “vanlige” klær. Jeg ville også anbefalt å kjøpe deg et par nye sko, dersom du driver med vekter/vektstang.

    44. Har du planer om å legge på deg av trening? Vet det høres dumt ut, men det skjer en del folk hvis de fokuserer på å spise nokså mye riktig mat :)) :PP

    45. Syns du har en god del muskler jeg! Jeg trener svømming, svømmer 8 timer i uka. 🙂 Det trener hele kroppen. Hadde vært kult om du la ut en treningsvideo! 🙂 Ikke for å være frekk eller noe, men har du noen ganger tenkt å farge håret tilbake igjen sånn som du hadde det da du var på 9. plass på blogglista eller noe? (Mørkebrunt). Syns du var så fin i det! 😀

    46. Det er bra at du trener.
      Til de som sier at det ødelegger for å få lagt på seg:
      Det er helt feil. Man får jo muskler 🙂 og det er jo det man heller vil ha:)
      Man kan ikke si at man ikke trenger å trene fordi man er tynn, det er jo farlig å bare sitte inne og spise
      Snop og drikke brus. Man må jo holde seg i form

    47. Okei, ka faen e poenget med å ha på sæ trenings-bh når du likavel har på dæ pushup bh under den? LOL. man ska ikke dra på treningssenter for å sje bra ut, jævla pushupguri.

    48. Hei, søte du! Trener hver dag selv, så jeg vet hvor hardt det er. Er så sinsykt deilig når man er ferdig og bare kjenne at man er ordentlig sliten!! men nå til spørsmålene:
      Trener du med BH under sport-BH’en?
      Kan du lage en video der hvor du viser oss hvordan du trener?
      Holder du inn magen på bilder eller er du virkelig såå tynn i virkeligheten?

    49. Det er jo kjempebra at hun trener nå! Selv om hun er veldig tynn, så trener hun opp muskler og blir mer fast! Tror hun kan bli kjempefin hvis hun begynner å trene fast!

    50. bruker du bh under trenings bhen? er litt usikker på om jeg skal det eller ikke siden noen gjør det og noen ikke?

    51. så domt å se på de som kommenterer ” du er ekkel tyn fra før av, også begynner du å trene?”
      skjønner ikke folk at man BYGGE muskler, blir STØRRE, FATSERE OG FINERE? omg
      Lykke til! 🙂

    52. Først må jeg bare si at jeg digger bloggen din, er fast leser. Men jeg lurte på hvordan man kan “få” høy forbrenning? og om du har noen tips for å få flat mage?

    53. Hvor mange push-ups og sit-ups klarer du å ta?
      Har du tenkt å skaffe deg six-pack?
      Skal du begynne å spise sunnere, i og med at du trener nå? 🙂

    54. hvordan får man flatere mage? og spesielt nederst ved magen? noen øvelser man f.eks kan gjøre hjemme:)
      syntes du har blitt sikkelig flink til å trene nå! 😀

    55. Malin: Dersom hun vil legge på seg er faktisk den beste måten og gjøre dette på å trene styrke. For muskler veier nesten det dobbelte av fett. Men man blir alikevell ikke feit

    56. – strammere mage.
      -liten sixpack om du kjønner.
      – jeg går ikke på trenings senter noe man kan gjøre får å få strammere mage hjemme ?
      – vil gå ned i vekt tips?
      – vil ha bedre kondis og løpe sjappere tips?

    57. folkens, dere som sier hun er ekkelt tynn, og bare går ned i vekt når man trener. Man gjør nesten ikke det. Når man trener, trener man musklene. Og jo mer du trener musklene jo større blir de. Så hun legger på seg når hun trener 🙂

    58. trolololoolloo
      trolololoolloo
      trolololoolloo
      trolololoolloo
      trolololoolloo
      trolololoolloo
      trolololoolloo
      trolololoolloo
      trolololoolloo

    59. trolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoolloo

    60. trolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoollootrolololoolloo

    61. har du et bra tips mot fin flat mage på kort tid? 🙂 skal på ferie i slutten av mai, og magen min er litt stor.. så jeg vil ha den litt mindre… hehe

    62. Hva er du egentlig trener for, du har jo slanke bein og armer og flat mage osv ? Jeg spørr i og med at du sa du gjør det for å få en bra kropp til sommeren(?)

    63. – Har du bestilt treningstøyet ditt fra nettside elns? Hvilken <3 ?
      - Trening vs blogg ?
      Btw, kommenterer ikke så mye men er fast leser, syntes du passet hårfargen superbra ! <3

    64. -tips for flat/trent mage?
      -effektive rumpe/lår øvelser?
      -hvor mye koster det å trene på sats? 🙂
      -aldersgrense på treningsenteret?
      HADDE BLITT UTROLIG TAKKNEMMELIG OM DU SVARTE, DIGGER BLOGGEN 😀

    65. du har fått et synlig resultat på armene allerede!!:-D når du skal til Florida så bør du gå på outlets
      der er det kjempe mye fint… har vært der så vet det

    66. Du trenger ikke å beskymre deg for trenings innlegg, mye bedre det enn drikke innlegg!! Hvordan vet du hva du skal trene hver dag?

    67. til den personen som spurte om hvorfor hun gidder å trene når hun vil legge på seg: hvis en er tynn og begynner å trene styrketrening osv, så legger man på seg! Man får muskler og muskler veier mer enn fett!

    68. Si 1 positivting og 1 negativting om trening.
      Hva er det du liker best med kroppen din nå som du har begynt og trene?
      Hvor trener du?
      Hvor ofte trener du?
      Hva trener du?
      Liker du og trene?
      Hvilken trenings “maskin”liker du best og bruke?
      .
      .
      .
      Håper du fikk noen sprøsmål 😀

    69. så bra at du har begynt å trene 🙂 det er bedre å trene seg opp i vekt enn å spise usunn mat for å legge på seg, da legger du på deg muskler og får en stram og fin kropp. fortsetter du å vær målbevisst kommer du nok til å få en killerbody du virkelig kan vær stolt over, stå på, jeg heier på deg 😀

    70. De virker supermotivert til å trene! det er kjempebra og du blir forbilde for mange 🙂 men lurte på om du legger om spisevanene dine? siden du selv har sagt du spiser mye drittmat ogsånt.. men du er jo slank så du trenger ikke bli noe tynnere, men finns masse mat du kan spise for å bygge musklene og mat som gjør at musklene tar lettere opp proteinene 🙂

    71. hva fikk deg til å begynne å trene? har du noe tips til å få mer motivasjon? jeg sliter nemlig veldig med motivasjonen.. trenger tips

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg